Thursday, October 4, 2007

Hamburg, Hamburg!!!!

Hamburg d e 3. største by i Tyskland, d e heimabyen min (hvis Norge ikkje teller), d en by full av hyggelige jenta åg gutter, d e byen med største havn i Tyskland, d e byen kor Franzbrötchen komme frå, d e byen som ha meir bro enn Venedig åg d e byen med mangen tusend untlandinger. (D ville vere parisdis for Solvor!) Nå ha me åg to utvekslings elever på skulen min. Dei komme i frå Venezuela åg snakke ennå mest spansk. Helt fantastisk. Speselt når eg stå sammen med dei to åg dei som va i sør amerika... Eg forstå jo ingenting. D e nesten som om eg e sammen med Abel åg Cassio. Når dei sakket forsto eg ikkje heller noge som helst. Når e d tid for å lere seg spansk! Desverre ha eg ikkje tid for d å egentleg vil eg lere meg litt italliensk og. Eg reise jo t italia om ei uke. Der komme gleden, 16 timer i bilen! Jippiii je!!!!! 16 timer bare sitte åg ingentin annt! Men d va jo egentlig ikkje emne mitt!
Eg blei spurt om å srive om Hamburg åg legge ut bilde av Hamburg. D vill eg gjerne gjer. Dessverre må eg først ta bilde av Hamburg, men hvis dåkke går på google og søke så ska dokke finne noge! Men eg ska ta fantastiske bilde åg legge dei ut!!!!!!!!!
Hamburg e beste byen i Tyskland, syns eg. Men skulen her e akkurat nå litt stress. I denne veka sreiv eg to prøver ( i Lks- d e fag som en har fem timer per veka åg som telle veldig mye i Abitur) åg d va stress!
Denne veka va åg Tag der Deutschen Einheit, d e vår 17. mai, bare uten hele greia med toge også videre. Eg bare sat på skrive pult åg las for prøven åg om kvelden hadde eg Tut møte- d e noge som møte med klassen..
Jo, d va veka min. Eg ska går ut å ta bilde!
Helsing t Norge i frå meg! Hils Leite, Sandnes, Sandnes vgs, strand, skogen, fjorden åg alt som ellers komme i veien dokkers! Helsing åg t Anni åg Solvei åg adle andre!

Hallo an alle Deutschen!
Wenn ihr das übersetzt haben wollt, dann sagt einfach bescheid!

3 comments:

meg said...

å d hørres så jillt ud å kjøra t Italia. Men du må hellar lera deg spansk, så kan me to øva oss. Å så e d jalfall ingen så forstår ke me seie viss me snakke spansk-sandnesisk-engelsk-bokmål-tysk samen.

meg said...

Piiiaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Hei hei Pia =D Koss går d me deg? Lenge siå eg har hørt frå deg...